black or white

här sitter jag och lyssnar på michael jackson.
och helt plötsligt kommer jag och tänka på studenten.
jag plockade fram min studentmössa och läste lite i den.
oj, vad jag kommer att sakna er.
vilken klass vi var. vi tillsammans.


det stod fina saker som
"hjärta mickan"
"hjärta johanna"
"du kommer alltid vara världens bästa vän, älskar dig"
"du är förmodligen den coolaste i klassen"
"kloris du är underbar"
"du är min bästaste traktorhomie"
och massa fler hjärtan och jag vet inte allt i min studentmössa.

vi kommer aldrig mer sitta tillsammans och genomlida lektioner.
vi kommer aldrig mer vänta på sara frids frågor en minut innan lektionen slutar.
vi kommer aldrig mer behöva springa runt prostsjön på gympan. ( det är dock positivt )
vi kommer aldrig att fråga vad birgitta har ätit för lunch.
vi kommer aldrig mer bli glada över att få möta staffan i korridorerna.

jag hade kunnat skriva miljoner minnen som jag fått tillsammans med er.
men jag måste säga att det är hjärtekrossande.
MEN!
jag ska ordna klassfest!
och då ska alla närvara!
så det så!

nu ska jag käka.
puss&kram
emma

Kommentarer
Postat av: elina

ah tänk du va mycket som hänt under tre år ändå :P. hoppas allt är bra med dig emma :D.

kram

2008-08-01 @ 17:03:43
Postat av: mall

ååh va jag saknar alla!!

2008-08-02 @ 18:38:28
Postat av: grek

jag saknar alla också! läste i min klassbok igår. buhuhu..

2008-08-06 @ 11:15:59
Postat av: sara

klassen <3

jag saknar med alla!

2008-08-09 @ 13:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback