storm

i måndags var jag i växjö och gick på stan med min homie.
igår körde jag hela vägen till göteborg och tillbaka för att lämna en fransman på flygplatsen. + ett pitstop på lager
idag är det onsdag och det är min traktorkompis födelsedag. grattis! sen har jag färgat håret idag också.
imån är det torsdag och då är det lite kalas hos henne.
sen är det fredag, då är det 20års fest hos anna och sedan harrys.
på lördag är det rätt lugnt, vad jag vet än så länge. har jag glömt att jag ska göra nått?
och på söndag är det kvinnokväll hos bapilitos ute i bäckaskog.

det är en jädrans intensiv vecka måste jag säga. men jag är mycekt nöjd över den. jag behöver lite sånt nu. lite roliga upplevelser.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: E.P

Ringer du inte mig när du är i Växjö? Ain't no style!

Postat av: traktormalin

emma det är en kalasvecka :D

2008-03-01 @ 17:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback