Rock Away

jag måste ju berätta om Ö igen, eller som han egentligen heter Lennart Claesson.
vi hade en liten "incident" här på Herber Engineering igår. och jag tycker att det var så roligt att jag vill dela med mig.

Det är så att mina fyra simmarpolare viktor, jonas, ludvig och amir är här på herber och jobbar också. dom är i fabriken och sliter. när dom väntade på att pappas arbetskamrat jocke skulle komma och berätta vad de skulle göra härnäst sätter dom sig ner och vilar eftersom de 200 kilos rören är tunga. och då ser pappa det och ska genast utnyttja situationen. han lägger då på sin seriösa arbetarmin och säger då till dom att de måste göra armhävningar tills jocke kommer. och eftersom dom har en viss rädsla för pappa och inte förstår att han bara jävlas med dom börjar de genast göra armhävningar. och att sluta göra armhävningar var inget alternativ, så de fortsätter tills pappa har kommit långt därifrån.

när jag fick jag reda på detta låg jag ner i fikarummets soffa på frukosten och skrattade sönder mig. att ingen förstår att han egentligen är ett litet barn som  tycker att han själv är så rolig. hahahaha jag orkar inte.

och detta är inte första gången och verkligen inte sista gången heller. haha!

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback