down under

det är tisdag kväll och imorgon är det onsdag.
då åker jag en vecka till turkiet med lillasyrran och manda.
inte nog med det fick jag precis reda på att min tavla var klar.
och som jag är nyfiken på hur den blev!
det ska bli jätte roligt att få hem den
och se den pryda min vägg.
oj, så vackert det kommer att bli!

jag har nog packat klart.
jag hoppas det i alla fall.
jag missar alltid att ta med en massa.
det är inte som till cypern.
då jag fick ta med halva min garderob för att antigen karro eller linda ville låna något.
nu är väskan så tom att jag egentlgen inte ens hade behövt någon väska.

kameran är laddad.
malin är laddad.
jag är laddad.
manda är verkligen laddad.
första gången utomlands för hennes del.
så det blir lite att busa med henne på flyget.
på ett så snällt sätt som möjligt...
haha

nä nu kommer snart min tavla!
hejs!


Kommentarer
Postat av: grek

kom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.

nu.

2008-08-20 @ 11:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback