time of my life

jag är precis hemkommen från träningen. wow, newsflash. idag gick det mycket bra faktiskt. jag hade tänkt skriva ner passet så att es fattiness her self kan hänga med lite vad som hänt.
200 val.
8*50, 4 val, 4 me tek.
200 me, acc varje 50:a.
ben serie, as usual
6*(100+4*25) fr
dagens huvudserie.
12*150 F2
800 fr arm paddel
och såklart 200 avbad.


imån är det dagen som alla fruktar.dagen då figyloppet ska uthärdas. så jag gör mig redo psykiskt och ska snart göra mig redo fysiskt, genom att få tillräckligt med sömn.

annars har jag inte mycket mer att berätta. jag är glad att min telefon är tillbaka. happyface.
byebye

Kommentarer
Postat av: laursen

jag ger din telefon 1 vecka ^^

2007-09-30 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback