nollning/fest at tottelinispliniliniminimuni

javisst, sara frid/ sara frids lillebror är båda på g.
och jag ska gå och kolla in var min lillasuster håller på med.
och seeeeeeeen har jag och malin malle gustavsson,som egentligen heter emma claeson engligt skolkatalogen vi har myket fina planer. vi är sickan båda två
och vem vet vd vi har för planer.
malin är coolast i stan, bara så ni vet. hon är snygg i hennes röda klänning.
och ettorna förstod inte när det var meningen att det skulle ta stopp
jaaaaaavisst, och nu ska jag gå
HEJDÅ MALIN!
Mickan, grattis igen. jag tänker på det du däänker på
hahaha
jag må säga att en brud i nållingsklassen är myyyycket pratglad, ch jag tror även hon är mytoman, hon vet ju inte vad som är ut och in.alla borde veta vem hon är!
HURRA!
detta blogginlägget är tillägnat malin emma claesson malle gustavsson
vi seeees

Kommentarer
Postat av: EMMA CLAESSON

jag är jävligt nöjd ska jag få be och tala om, var du nere på harrys sen eller?

Postat av: JOHAN

emma vad hände på kvällskvisten sen då? ;D haha

2007-09-09 @ 21:29:20
Postat av: sara

hahaha härligt du :D

2007-09-10 @ 22:16:29
Postat av: Anonym

följ min tåblågg

2007-09-10 @ 23:10:31
URL: http://olssonbrother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback