ett år sen

ja nu var det ett år sedan jag var i oskarshamn på DM, och precis som då vann vi hela DM. det var också då jag plockade ut piercingen i läppen som jag haft i i knappt tre veckor.
vi krossade växjö och jönköping och alla andra klubbar också för den delen. killarna slog klubbrekord och kvalade in till jsm på 4*50 fritt, ett stort grattis till dom.
det var riktigt roligt där nere, även om Fanny Eriksson var med. Fanny är min 14åriga granne som gör allt för att få mig förbannad. hon vet hur man går folk på nerverna, men det var roligt ändå.
ja det finns mycket att berätta om helgen men det tar för lång tid att skriva ner. för tid är något som jag inte har mycket av på loven.

när jag kom hem igår och loggade in på msn hade någon addat mig. tro det eller ej, min mormor och morfar har skaffat en hotmail-adress tillsammans. och inte nog med det har dom köpt en webbkamera som dom ska ha till msn. det tycker jag är häftigt.

snart ska jag ner och träna. och efter träningen ska jag hyra mig några filmer och bara ta det lugnt och försöka njuta av lovet.

sen, tack linda för att min blogg är snygg.

i want to be different, just like you.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback