in loving memories

om du inte vill veta av några liperier rekomenderar jag dig att inte läsa.

idag skulle jag ha gjort många saker. först och främst göra klart allt som har med skolan att göra, men det har jag såklart inte gjort. för jag är sjuk. sen skulle jag städat mitt rum och bilen, men det har jag såklart inte heller gjort. för jag är sjuk.
jag har bara kollat på film. jag har gått ur mitt rum 3 gånger idag. två gånger för att gå på toaletten och en gång för att äta mat. sen har jag legat i min säng hela dagen. när man är sjuk hör det till att tycka synd om sig själv. det gör jag jätte mycket.

sen har min pappa också hittat hit. hej pappa.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kul å läsa om dig. När ska du göra allt det där som du nu har ogjort?
Emma är faktiskt en underbar dotter som är oftast hur go som helst, när hon inte är det är hon bara go....

2007-11-05 @ 18:11:14
Postat av: linda

hahahahaha, go go go lennart!

Postat av: Dennis

Jag är också "sjuk" :D

2007-11-06 @ 11:49:38
URL: http://korallrevetinorr.blogg.se
Postat av: Pappsen

Emma om sin pappa.
Visste Ni att hon är sjukligt road av att mysa med sin pappa. När man minst anar det slänger hon sig runt halsen och bara vill kramas. Snacka om att man blir glad. Visst är hon goe....

2007-11-11 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback