a story

jag ska berätta om en person som jag känner väl, riktigt väl. jag ska kalla den här personen för Ö.

Ö tycker om att jävlas, hela tiden och med folk Ö inte känner. det är ett riktigt stort plus om personerna inte förstår att Ö är super ironisk. och detta gör att människor blir rädda för Ö. vilket är förståeligt. eftersom Ö alltid skämtar om sådana saker man inte ska skämta om med människor man inte känner så väl.

människorna har dock inte lärt sig knepen för att se rakt igenom Ö, vilket jag kan göra lätt som en plätt.
man ser verkligen när Ö lurar med någonting. man ser det busiga och det lyckliga lilla barnet i ögonen på Ö när Ö försöker jävlas med någon.

Ö tror också att Ö är väldigt häftig och rolig själv, vilket jag inte riktigt kan hålla med om. men jag skrattar mest bara åt Ö när Ö tycker Ö själv är rolig. då blir det roligt, för det är ju roligt att skratta.

Ö tycker också om att kramas. speciellt när man är nyvaken eller är slutkörd i kroppen och vill vara ifred.

Ö gillar också att lägga in isbitar innanför tröjan. och då ska den ligga på ryggen där man inte får tag på den, då blir Ö så lycklig och glad att Ö studsar runt som ett litet barn på julafton.

ja det finns mycket att berätta om Ö men jag ska inte sitta här hela natten och skriva om Ö.

godnatt Ö

hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är Ö! heja!

2007-11-14 @ 13:37:05
Postat av: Anonym

Inte ä du ö fö de e ngn annan. Ö e Emmas älskling så d så.

2007-11-14 @ 19:09:46
Postat av: fäskie-däskie

jag tror Ö egentligen heter ngt på L.

Postat av: ett fan av Ö

haha Ö ska nog få tebax för de (få) gångerna Ö har skämt skiten ut mig!:D

2007-11-29 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback