greatest story ever told

just nu känner jag för att åka till bor, till mitt andra hem, till min andra hälft, till min andra halva av familjen. jag känner för att ligga i soffan med mysan på magen och ha pia och åke i fåtöljerna framför mig och se på någon film på tv 1000. käka lite gott, som man alltid gör ute i bor. och bara vara.

jag känner för att bara mysa där ute i lugnet och bara tänka på allt och ingenting.
och sen känner jag för att åka tillbaka i tiden och komma tillbaka till grekland ännu en gång med allihopa och bara njuta med att vara med dom där nere, att skratta åt oscars drömtjej mathilda och alla andra roliga grejer vi hittade på.

jag har aldrig känt mig så välkommen någonstans som i bor på moenvägen. där är jag trygg och där älskar jag att vara. jag gillar dom som tusan!

image21
 mamma pia och jag i grekland

Kommentarer
Postat av: linda

du är fan världens bästa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback