well here i am

Kan börja med att jag har överlämnat min secret nu. så den är inte secret längre.
sen var jag linda och jonas i nyköping och efter de två dagarna åker jag inte dit igen. nyköping eller rättaresagt simgymnasiet i nyköping är något fruktansvärt lamt.
i måndags mådde jag uselt och det har resulterat till att jag fortfarande är hemma och är sjuk idag. jag har bara kollat på film och tv hela veckan. lyft fingrarna och suttit här vid datorn lite, men annars har jag levt i sängen.
snart är det en viktig tävling för min del. och vad gör jag? jo, jag ligger hemma och är sjuk när jag borde vara i bassängen och gneta.

sen vill jag ha en stor hund.
och när jag säger det menar jag att jag ska ha en nu!

ja, och sen vill jag ha mitt körkort nu.

tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ser simning lite som hundbajs.det finns där men ingen vill veta av det och klor luktar illa precis som bajs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback