so tell me what i done, i wonder how it got so wrong.

Måndag: en träning 17-18
Tisdag: två träningar 6-7 & 20-22
Onsdag: en träning 17-18
Torsdag: två träningar 6-7 & 21-22
och man kan ju fråga sig varför det förekommer två träningar på två utav dagarna? jo, johanna svettis finnander har tvingat ner mig på morgonträningarna. och det har faktiskt funkat bra, jag har inte varit sådär jätte super trött som jag varit innan. hon vill att  vi ska göra det till en vana. vi får väl se  hur det blir med det.

Dagarna börjades räkna ner för ett tag sen. för att litauerna kommer redan på lördag klockan halv 2 och jag vill inte det. den tjejen som jag bodde hos är sjuk och ska inte med, så jag ska få en annan tjej nu Vita heter hon. hon är hatad av dom andra litaueleverna och dom har sagt att dom inte tänker umgås med henne. det kan dom glömma för jag tänker ICKE vistas med henne ensam mer än vid frukost här hemma. om dom kommer till sverige så är det mina regler som gäller. dom ska stanna ända till torsdag eftermiddag.

Men jag har en höjdpunkt som jag kan se fram emot. jag och linda ska på Fall Out Boy på tisdag. så jag ska lämna henne i ett dygn, vilken lättnad. stockholm ska bli superduper kul. Linda och jag i storstan, med alla brats. haha det kan inte bli bättre.

Nu ska jag försöka göra mig någonting att äta för sen är det sängen. morgonträning igen. så godnatt och hejdå.

Kommentarer
Postat av: Laursen

Nemen härligt schema ^^, och varför... varför blev inte jag bjuden till stockholm?... ännu en sak som kommer tillbaka... samla på dig du bara gö de ;)

2007-03-15 @ 00:05:02
Postat av: linda

laursen, du alldeles för mycket rydaholmare för att få hänga med dit. snart åker vi emsis, fyra dagar kvar! :)

Postat av: Laursen

True.. men ändå :,(, asså när jag får tag i emma å va hon kommer få äta... vet du vad hon glömde den 12e?... unbelivable

2007-03-15 @ 11:28:44
Postat av: svettis

Hahaha! Vi ska träna, träna, träna - för vi ska till JSM & gyyyd vad du kommer tacka mig den dagen ;) Aaaah :P

2007-03-15 @ 15:19:07
URL: http://johannafinnander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback