vid sal A210

här sitter jag i skolan och har ingenting att göra.
jag hade tio minuters tyska, varav fem minuter gick till att köpa en päronmer. sen fick jag reda på att jag klarade mitt prov.
på tal om prov, nu så sitter linda och skriver sitt tyska prov i en sal längre bort. jag stod och kollade på henne för att försöka få kontakt. vilket jag lyckades med tillslut.
när hon är klar så är det dags för mat, sen är det snart slut för idag.

Annars idag så har jag på mig min julklapp, " åt helvete med alltihop förutom mig", t-shirten. väldigt trevligt.
happ, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

innehåller cv-n en medalj i kulibaljan samt simborgarmärket??när va de ni skulle komma?

Postat av: Anonym

mitt prov gick åt helvete, fan!

2007-01-25 @ 21:38:53
Postat av: Anonym

ja jobbar en massa då men ni klarar er själva.ni får swe till att fylla arton eller skaffa falsklegg då jag spenderar veckorna på krogen!

2007-01-26 @ 13:38:05
Postat av: Jonas Dennerman

Kanon!

2007-01-27 @ 01:47:56
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/kliniker/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback