and how can i show you ...

imån morgon åker jag ner till Kalmar på JDM. där ska jag simma 100 medly, 50 fritt, 50 rygg och 50 fjäril. och även några lag.

Simning är en fin sport. med inte bara mycket träningar utan mycket roliga träningar. tävlingar är också jätte roligt. jag ser fram emot morgondagen. 
igår hade jag en sjudundrande träning. Wärnör var dagens ord. och det ska uttalas med mörk och hes röst.


105033-9
från en tävling jag var på i linköping.
se här. är det inte härligt?

nu är jag redo att packa mina saker och handla mat, och sedan relaxa och vara fit for fight för imorgon.
tack&adjö

Kommentarer
Postat av: johääääna

Aaaw, WÄRNÖÖR! :D Fin bild, javisst. Img tävling -toppen! & jaaa, den är den finaste i världen. :D

2007-01-12 @ 18:40:06
Postat av: linda

lycka till min kära livskamrat!

Postat av: Fäskis

Åh, lägg in bilderna! Eller skicka dem till mig iaf :D Latmask. Träna ikväll. & img. & på torsdag*2, sen är vi ju helt lediga på fredag :D Hare nice!

2007-01-16 @ 10:55:00
URL: http://johannafinnander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback