the damage in my heart

idag är det söndag och min farmor, farfar, farbror och faster är här och käkar julmiddag. eftersom alla utom farmor och farfar åker på torsdag (natt) till thailand har vi julmiddagen nu istället för att inte ha någon alls. det är mysigt faktiskt. min syster skulle berätta något om tokyo, och säger istället tåkio.
och då börjar alla skratta åt henne.
och sen började vi prata om att jag skulle ha nya glasögon. vi kommer in på vad det kostar och vad det är för glas, så säger min faster; jag har coctail glas. och ännu en gång sitter alla och skrattar. det hon skulle säga var att hon hade ok glas, alltså okq8, sånna billiga glas. haha
så himlans sköna hela bunten.

och imån är det måndag, och sen är det tisdag. och så ska jag på intervju i jönköping, au pair. och den ska vara på engelska, det ska bli mycket intressant.
sen efter det är det onsdag och då ska jag och lämna Johnny till amanda, johnny är min dvärghamster som jag konstigt nog fick på min 18års dag. haha.
och sen är det torsdag och då åker vi. jag har packat klart endel, vilket är skönt för att jag har miljoner saker att göra i veckan.

nu sitter jag och laddar ner lite musik som jag ska lyssna på där borta. och så äter jag vindruvor och kastar en tennisboll i väggen fram och tillbaka. allt för att slippa att göra alla skolarbeten.

du kan följa min vistelse i thailand på
www.resedagboken.se på användarnamnet emmaolinda. haha, emma"olinda". jag tycker fortfarande att det är roligt. för jag tror inte att jag kommer att orka att skriva både här och där.

tack och hej.


Kommentarer
Postat av: ej olinda

emma o linda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dumjävel :D

2007-12-02 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback