here we go

Imorgon åker jag på träningsläger en vecka innan skolan börjar, precis som jag har gjort dom senaste 8 åren typ. det blev inte danmark i år utan det blev Åhus istället. det blev heller inte en hel vecka utan bara i fyra dar.
och jag kan säga redan nu att det blir inte lätt. det blir mina första riktiga träningar på 8-9 månader. nu är jag äntligen frisk, och är fit for fight. hostan är inte borta, men enligt sjukhuset är det inget fel på mig det är tydligen "bara" min allergi som inte vill ge med sig. so, here we go again.
men tillbaka till lägret igen. jag och lina corvis colvås ska bo tillsammans. det ska bli mycket roligt att träffa henne igen. det var länge sen nu.

sen när jag kommer hem så är det meeting med alla classmates, en återförening för att planera alla hemskheter för de nya ettorna. det ska inte bara bli sjukt kul att börja trean, det ska bli helt otroligt kul med nollning.

jaha, här sitter jag när jag egentligen borde städa och packa. men vem gillar att göra sånt egentligen? det finns så mycket annat som är viktigare som man kan göra istället. jag ska köra med ett gammalt trix och låta det gå så långt att mamma blir arg och får för sig att göra det själv, alltså åt mig. det var länge sen det funkade sist, men jag kan alltid försöka igen.
men packa grejerna till lägret måste jag göra själv. annars glömmer jag hälften av alla viktiga grejer som jag måste ha med mig.
me in action.
image25

Kommentarer
Postat av: fäskie

Jag ska med på läger ^^ Låg Åhus i Sverige? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback