This Boy

idag har jag kollat lite på tävlingarna nere i simhallen, Proton Open. Simnig är en väldigt fin sport faktiskt.
förutom att simmare kan vara väldigt speciella och sjukt störda. dom/det fick jag och linda uppleva i nyköping.

ja här händer det inte mycket, jag har börjat läsa lite smått om raser, historia arbetet. det är enormt tråkigt.
och ikväll går det too fast too furious på tv, så jag får väl gå hela vägen ner till storarummet och kolla på den.

sen är jag sjuk och det gillar inte jag. för nu börjar det verkligen närma sig vecka arton då roselundssprint är.
 och det är den tävlingen jag ska försöka kvala til jsm, eller då jag och svettis ska försöka kvala. och jag har
 inte en chans om det fortsätter på det här viset.

image17

kan man bli coolare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback