i hate myself for losing you

haha, herregud. jag läste precis igenom mitt blogginlägg ifrån igår. och jag minns inte ens att jag skrev det inlägget, super läskigt. jag vart nog halvsovande helt enkelt.

ja, idag har jag hunnit ha alla olika humör, och jag säger förlåt till dem som fått stå ut med det. jag har övat på teorin. jag har chattat med tre. jag har städat på mitt rum. jag har sett tv. jag har varit i skolan.

jag ska avsluta detta inlägget med att säga någonting självklart
särbo, du bist wunderbar.

adjöss

Kommentarer
Postat av: linda

Danke schön Frau Emma! Ich liebe dich :)

Postat av: laursen

hon menade mig linda? due un dumpkopf ein un swarhtkpoff haha jag suger på detta, jag läste franska, vole vous coushe avec moi, ce soir? mhm mhm :D

2007-04-24 @ 20:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback