With a mask on

för det första har jag ont i min rygg, blir jag sängliggandes igen vill jag ha någonting att skylla på. specialidrotten blir mitt offer!
och för det andra så tar mitt eksem död på mig, inte en jävla salva hjälper. jag kliar sönder mig på nätterna, ska man behöva sova med tvångströja.

specialidrott, matte, litauengruppen. min dag imorgon.

jag tycker om pärondryck och last resort. jag vill ha en gul blomma, jag vill ha tillbaka sommaren, vinter är för personer som vill bli kalla och deprimerade.
det finns dock tre bra saker med vinter, varm choklad framför brasan med sällskap och en film, snöbollskrig och åka pulka. men det får gå fort, jag vill till havet.

jag hatar kennet och hans dumma mattelektioner.

självförtroende.
Godnatt och Adjö!

Kommentarer
Postat av: linda

jag hatar vintern, jag hatar stress, jag hatar magkatarr, jag hatar mattelektioner, och jag hatar definitivt kenneth, jag hatar skolan, jag hatar arbeten, jag hatar allt..

Postat av: EP

Du måste gå till doktorn och lipa, så du får utklararsalvan, annars förstår dom inte.

2006-10-21 @ 17:26:54
URL: http://lickyourboots.blogg.se
Postat av: mallan.

jag hatar också kenneth !!!!!!!!!!!!!!

2006-10-23 @ 21:55:10
URL: http://yoursovain.blogg.se
Postat av: Tallam

bah, snöbollskrig, det minns vi ju alla hur det går ;)

klia inte ihjäl dig, det är du alldeles för söt för! Hoppas nästa salva hjälper.

kramar

2006-10-31 @ 00:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback