samhällskunskapslektionen

jaha, här sitter jag och gör ingenting. alla andra är i grupper utom jag, för att det är bara jag som ska till Litauen från min klass, HURRA!!
dum som jag är har jag mina grejer hemma, så jag kan inte göra någonting. så på lindas begär så skriver jag blogg för att det var länge sedan.

jag kan stolt säga att jag tog två bronsmedaljer i lördags! på 200 fritt och 200 rygg. vilket jag blev väldigt överraskad över. eftersom jag inte tränat någonting alls. Grattis till mig ! :D
jag har även varit på bio två gånger förra veckan, bakom häcken och click.
jag köpte mig en digitalkamera på net on net när grekerna och jag vart i ullared i fredags. den kommer att komma till användning nu inför helgen. och mycket efter det sen

och på lördag åker jag till Litauen, frågan är om jag kommer hem därifrån efter vad jag har hört från dom som var där förra året. då är det kanske sista gången vi ses, tänk då på vad du säger till mig :D hahaha

jamensan, nu är det snart käk, för jag är hungrig som en varg! men jag tänker inte käka skolans veggo mat. så jag får käka falafel eller nått åt det hållet. dom vill verkligen svälta mig med den maten!

Linda är dålig på badminton! ja då var det sagt!

ja och sen har vi religion med tomten,( han ska även med till litauen) sen har vi matte. hurra jag älskar kennet. han ger mig såååå bra vetyg och tycker verkligen om mig. jag är hans favoritelev. -önsketänkande-

Ja, vad händer mer i veckan. hmm. jag ska vara med nina idag, det ska bli kul.
Sen kanske jag ska åka till Bor men det får vi allt se.

Nu får det vara nog, nu vill jag vekrligen ha mat. herregud vad jag är hungrig!

Have a nice day! Have it your way ( som vi säger på burger king)
Emma Claesson skåp 6

Kommentarer
Postat av: Anonym

have it your way! smaklig måltid för helvete.. kanske dags för mig att dra min röv dit snart!? :D

/ Z, skåp 28

2006-10-02 @ 16:40:45
Postat av: ägaren av denna blogg

javisst det tycker jag! vi ska ju vara arbetskamrater! se till att du jobbar den 15/10 en söndag nu då! så kan vi jobba tillsammans! kom igen

2006-10-02 @ 22:20:26
Postat av: Linda

jag är bättre än dig!

Postat av: Linda

uppdatera din blogg dumfan!

/ KL, skåp 30

2006-10-05 @ 23:39:53
URL: http://suspendedfromclass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback