Nu har vi kommit till slutet ...

Ja nu är det slut på lindas lipande här kommer en uppdatering TILL av bloggen.

Snart åker jag bort till ett främmande land, lite mer exakt Litauen, där chansen att dö på vägen är vädligt stor eftersom det är sjukt mycket rattfylleri. (det vet jag eftersom jag läst mycket om litauen det senaste).

Jag ska bo hos Vytene som bor vid en sjö 2 mil utanför stan. Hon är 15 år och har en stora syrra som är 21. ja det är mitt hem de närmsta dagarna.

Nu har jag väldigt brottom eftersom jag är så snäll och ska jobba tre timmar för att det var två sjuka. Så jag ska hibba jobba, packa, städa och mysa med linda. jag vill faktiskt också ha tacos ikväll, får se om mamis kan fixa det åt oss!

Jag har häftat ihop 100 enkäter idag. fyfarao det ska jag aldrig göra igen, tomtens ( göran eller skägget) fel att han inte ställde in kopiatorn så att den gjorde det av sig självt.

Idag har jag även varit på John Bauer och varit "docka" åt malin, det var oerhört skönt med shamponeringen och det. jag ska se till att det alltid är jag som får vara där när det är shamponering! såååå skönt. hoppas du är avundsjuk nu . ;P

Nu säger mamma till mig igen . sätt fart nu emma, du har inte hela dagen på dig! så
hejdå sverige och hejdå vänner, vi ses om en vecka får vi hoppas. jag ska se till att inte bli kidnappad av en läskig litau.

/ Emma Claesson fortfarande skåp 6
( ge mig ett hemligt meddelande i skåpet så får jag något kul att läsa när jag är hemkommen! )

hejahejahejahejahejahejahejahejahejaHEJA!
bara så ni vet, så ska jag kolla på DUM DUMMARE tio tusentals gånger på vägen dit och på vägen hem.

Kommentarer
Postat av: GREKÄN

nu är jag nöjd, visst är jag. och låter du dig själv bli kidnappad av någon snuskig litau så ska jag aldrig mer prata med dig! haha, vi ses snart. sluta jobba nu! / fortfarande skåp nr 30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback