Skål på dig Jan !

jag åkte till Oskarshamn på DM i fredags och Värnamo kammade hem hela alltet. och på DM ska det vara seniorer som simmar hem det, men inte vi, vi hade bara EN senior och ändå vann vi! vi är alltså sjutkt duktiga. :D:D::D

jag simmade långt över vad jag hade förväntat mig. eftersom det inte är några av mina simmarkamtater som läser denna blogg så är det ingen idé att jag skriver tider för ni fattar ingenting av det ändå. lite ledsamt. dags att börja sätta er in i simning, jag har sagt att jag kanske skulle sluta, men NEJ bestämt NEJ jag ska inte sluta. :D nu jävlar.

Ja och sen vill jag tacka Yoshi för trevligt sällskap. och sen hatar jag luftmadrasser för jag fick då sova på en liten ( då menar jag liten, 110*60 cm) madrass som fanns på dagiset där vi sov. det var sjukt obekvämt!

Och så tackar jag Gud för att jag har fått mirakelsalvor av gubben på specialsjukhuset i växjö. FÖR MITT EKSEM ÄR PUTS VÄCK! jag har inte varit såhär eksemfri på år och dar. nu är jag len som en bebisrumpa i ansiktet! jag ska dit imån och sätta på allergitesterna.

mitt sista ord. : SKÅL PÅ DIG JAN!
hejdå


Kommentarer
Postat av: linda

skål på dig jan :D

Postat av: Dennis

Fan grattis!

2006-11-06 @ 15:33:12
URL: http://doyouremember.blogg.se
Postat av: fanny

skål påre jan!

2006-11-06 @ 16:18:57
Postat av: EP

Bra gjort (finsk brytning)

2006-11-06 @ 23:33:11
URL: http://lickyourboots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback