Little things

Nu är det såhär, att jag är glad.
speciellt över att lemarkkula kom fyra på fotbollen. dom är riktiga kvinnor som visar var skåpet skall stå.  
och sen är jag glad över att snart så ska vi åka till malmö. mer exakt på tisdag.
och sen är det snart lussebandy, spex, julafton, nyår och tillsist min födelsedag. :D

Sen var det kul att komma till träningen idag för att johanna har tagit  tummen ur munnen och ska börja igen. världens segaste pass för mig som inte har någon topp alls.
1200 insim
75 spec F5
200 val
50 spec F5
200 val
4*25 me F5
4*50 avbad

inte för att ni fattar ett skit av det som står mer än hur långt av varje jag simmade.  jag skovlade hela 200 meter på insimet! riktig skovling!  och ingenting annat :D haha

Nu ska jag dra mig till sängs.
hejdå


Kommentarer
Postat av: linda

tummen ur munnen? man säger tummen ur röven för böveln!

Postat av: emsan

det kan man också göra!

2006-11-27 @ 18:17:54
URL: http://weekendwarriors.blogg.se
Postat av: EP

riktig skovling..hmmm:P

2006-11-28 @ 14:32:47
URL: http://lickyourboots.blogg.se
Postat av: Tallam

ja fyfan, den sista avbadningen där, vet hur den känns, brukar köra lite valfri skovling där istället....

2006-12-03 @ 15:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback