hamsterpaj

det är så att jag ville bara tala om att jag hatar Hexa puzzle på hamsterpaj! det är ett skitspel som inte borde finnas.

och så vill jag också säga att jag vill ha mitt paket nu linda, jag har väntat tillräckligt länge nu! jag gick nästan till världens kant med dig med!

nu ska jag sova, och vakna till skolans sista dag detta året. och då ska jag äga upp hela specialidrotten på bowling!

Istället för att säga god jul så säger jag COCA COLA! ( det  var faktiskt the coca cola company som propagerade för den röd vita tomten vi har nu, bara så att du vet ) =?


hejdå

Kommentarer
Postat av: EP

En dag, ska vi klara ut det!

2006-12-22 @ 08:15:43
Postat av: Dennis

Jag klarade det på 30 sekunder igår hos min farmor och farfar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback