Entertainment

luzzebandyn

här har vi en liten tillbaka blick från luzzebandyn.
det är malin, mickan, johanna, linda,karro, lina, jag och adam, våran coach.

vinterlov, men inte en snöflinga. det är knappast kallt ute.
jag tränar litegrann, jobbar på proton och sover.

idag skulle jag sortera en halvpall med skruv, med tre kragar på. skruven var typ en och en halv centimeter lång ( kort ). pytteliten. det stod på lappen att det var muttrar i kragen längst ner i botten. men efter hårt arbete,. när jag såg en skymt av bottnen så fanns där inga förbannade muttrar. så jag har alltså gjort allting heeelt i onödan. så kom kitta fram och säger, oj det var visst fel pall !!!!!!!!!
Visst är det härligt? jag älskar intustrijobb! så mycket så att jag ska dit imorgon, och sen flera gånger nästa vecka! :D:D:DD:D

och jag fick även reda på att jag ska sortera 150 000 andra små skruvgrejer imån innan jag gick hem idag!!! :D laddar mp3.n och förbereder mig psykiskt.

nu är julen avklarad, snart nyår och min födelsedag.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback