ännu en

tävlings dag. fast denna var på hemma plan. man simmar 50 av alla fyra simsätten, och dom fem som får flest poäng går till final på 100 medly. jag tog guldet i finalen. fick även en pratstund med "budda" som är tvkommentator när det gäller bilsport. det gillade jag. malin wenell från hultsfred även kallad "83an" fick gott med stryk, det kan hon allt ha. johanna simmade också bra. mitt lag vann även lagkappen. alla simmade frisim, och av alla lagen som var med, hade jag bäst tid inviduellt. även mina andra tider var bra.
men sånna här tävlingsdagar har också sina konsekvenser. jag har eksem i hela ansiktet, armarna och halsen. oerhört obehaglit och fult. det ser ut som om jag är generad hela tiden, fast på ett mer fläckigt sätt.
 
nu ska jag sätta på ännu en film eller så sover jag på direkten. det är ju en dag imorgon.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis, du är mitt guld :)

Postat av: EP

Dags att uppdatera?:D

Och Grattis, även om jag sagt det innan;)

2006-12-15 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback