ja hejsan

nu var det visst dax att skaffa sig en blogg, så här är jag på blogg.se.
jag har egentligen inte så speciellt mycket att säga, men jag kan väl säga att jag blev klubbmästare i lördags, hade två motståndare som inte hade en chans.  hahahah. HEJA EMMA! :D

ja, engelskaläxan är avklarad. men jag har fortfarande inte gjort bilden! det jag behöver är någon frivillig som vill skänka sina gamla bildgrejer så jag blir klar snart. intresserad? =?

"- vad är klockan? - va? - det är inte vatten. det är milk. hejdå"! hahahahahha  härlig gubbe.

ja men nu får det vara nog, här har du bloggen linda.
hejdå päronmer är gott!

Kommentarer
Postat av: Lindalin

hahaha, du är duktig på att skriva blogg min vän. :)

2006-08-29 @ 00:01:35
Postat av: EP

Bra, du är i gång Emma:)

Du kan beställa valfria streckgubbar från mig för en rimlig peng.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback