ja fyfarao

idag har jag varit väldigt duktig.  jag kom i tid till skolan, var på alla lektionerna, och sen var jag med adam lite på stan. sen sov jag tills nu typ och ändå är jag trött som ett jävla helvete. måste börja ta mina tabletter igen, annars kommer det här aldrig att fungera.

jo, nu sitter pappa med sina 10 gäster på baksidan och leker rövare. dricker massa bärs och käkar krabbor och kräftor.  får spela ganska hög musik för att överrösta dom . haha.

simningen, nu får jag allt ta och skärpa till mig. jag har inte gått på alla träningar en hel vecka på jag vet inte hur länge. jag kanske borde sluta, frågan är om jag vågar det. eftersom det har varit en del av mitt liv hela tiden.  vad skulle pappa säga. oj det vågar jag inte ens tänka på.

Nu ska jag ut och sno till mig lite av deras mat.
" - stay in school ! "



Kommentarer
Postat av: Lindalin

du är duktig när inte jag är i skolan! din bandit, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback