lived my dreams

jag har nu varit på svensk mark i precis en vecka.
det är är så märkligt att vara hemma igen.
ingen pratar engelska.
man måste tänka på vad man säger.
random people är inte alls så trevliga.
man får inte svänga mot rött.
jag har ingen subba.
det är alldeles för lite stoppskyltar.
ja, det är många konstiga omställningar nu.

men det är bra.
det är rätt skönt att vara hemma.
att få träffa nära och kära igen.
och min higgins, min lilla higgins.

jag och min syster har flyttat in i lägenheten nu.
så jag sitter här i köket.
arbetslös som jag är sitter jag här och har precis käkat upp min frukost.
klockan är snart halv ett.
jag måste säga att jag gillar det.
än så länge.
än är jag inte trött på att vara arbetslös.
men jag har skrivit klart mitt cv.
skickat iväg två.
nu blir mamma och pappa glada.

nu känns det som det är dags för lite tvspel.
det är ju någonting som jag har tid med nu.
och det måste man ju tycka om.

hoppas allt är bra där borta i usa.
jag saknar er.
och jag hoppas att vi ses snart!
caroline hoppas att allt funkar bra med barnen.
som jag sagt tusen gånger.
du är hos dem bästa!
vi hörs snart homies!
love
emma

JA, Linnea och Julia. Ni ska uppdatera. NU!
Jag följer fortfarande era bloggar så jag får veta vad som händer.

min snygga CT tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback