brick by boring brick

det går inte så bra med uppdateringen här.
jag har ju knappt tid att sitta vid datorn ens.
så mycket jobbar jag.
jag gör inte så mycket, klickar mig runt lite på datorn.
ska snart göra mig klar att åka till sjukhuset och sen direkt till jobbet.

annars händer det inte någonting speciellt i mitt tråkiga fabriksliv.
jag hoppas på en riktigt fetelön i mars så jag känner att det är värt att stå där i fabriken och slita.
mina knän känner att dem lever kan jag lova.

jahapp.
jag ska väl ta och käka lite frukost och duscha.
vi hörs snart!
puss

jag saknar mina pojkar så grymt mycket.
jag hade behövt lite soffmys med dem ihopträngda på min mage.
så som vi alltid gjorde varje dag vid halv 6 tiden när vi kollade spongebob och phineas&ferb.
carro kan du inte ge dem världens största kramar och pussar åt mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback