roots

okej malin, jag ska uppdatera..
igår så åkte jag hämtade franzi och så åkte vi till julia och kollade film.
mysigt var det.
sen idag har vi varit på ikea och käkat gott och inhandlat litegranna.
jag har köpt två par as snygga högklackade skor.
vad säger du nu då malin? två par för 250 kr.
vem älskar inte rea?
om du är snäll kanske jag kan visa dem för dig.

jag ligger i sängen och pratar med malin.
hon borde verkligen sova.
det ska bli så förbannat roligt att se henne igen om 13 dagar.

nu i veckan har familjen här frågat mig om jag ville förlänga.
alltså om jag vill stanna 6,9 eller 12 månader längre.
jag har övervägt att stanna 6 månader till.
men efter många om och men, lite liperier och så,
bestämde jag mig för att jag inte ska göra det.
det kommer bli svårt att lämna dem här.
vi kommer alla att stå på flygplatsen och gråta.
det vet vi.
men vi fixar det.

imorgon ska jag..
jag minns inte.
men nått var det.
men först ska jag sova för jag kom inte i säng förrens halv två igår.
puss

spana-efter-malin-på-flygplatsen-looken.

Kommentarer
Postat av: malin löv löv

ja hoppas verkligen få se dig sådär:D du ska spana efter mig för ja kommer vara vilsen i den stooora stor stan:P

2009-09-13 @ 03:43:26
Postat av: malin löv löv

å du ps: ja behöver inte sova för jag är halvt om halvt arbetslös:*P stjärnan där igen

2009-09-13 @ 03:45:02
Postat av: Anonym

övervägt att stanna sex månader till?

du är inte klok! vill du att vi ska avlida här hemma? :D

2009-09-13 @ 10:39:00
Postat av: världens bästa malin

taaack keep up the good work!

Postat av: nina

va vänta?! ska malin åka till USA IGEN?!

2009-09-14 @ 17:20:36
URL: http://ninaquaade.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Nu känns flytten otäckt äkta och skrämmande nära på så många olika sätt. Vi planerar det nya, packar, rensar och river och demonterar. Inte trodde jag att jag/vi skulle 18 år efter att vi flyttade in skulle börja packa igen. Jag som blir så fäst med allt runt omkring mig, hur kan vi sälja, jag som aldrig lyckats sälja något i hela mitt liv tidigare, hur har detta kunnat hända. Har jag fått en hjärnblödning eller är det som Ni barn säger, en gång tokgalen alltid tokgalen.



Det känns som att dra ut alla tänderna ur munnen, utan bedövning, varje dag, herre gud vad har jag gjort.



Nåja, allt har sin tid och det här blir väl i vart fall förhoppningsfullt minst näst sista gången detta sker.



Sitter och funderar på nu när man ändå är i gång...vad mer kan jag sälja...



Fortsättning följer



Kramizar Pappsen



2009-09-16 @ 18:36:02
Postat av: sarafrid

hjälp det var så längesen jag läste här nu! men nu hittade jag hit igen =) emma du är såååå söt!! vad fin du är i den frisyren, skitsnygg!! och du verkar ha det så himla bra. så kul att du verkligen lever livet där ute! borde jag med sätta igång och göra snart, haha. ta hand om dig!!! puss! <3

2009-10-07 @ 10:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback