my fight

det märks att semestern är över.
nu är det fulla rullar här igen.
idag hade jag lite ledigt på morgonen och sen hämtade jag trevor och sara
och vi åkte till köpcentret.
sara ville så gärna dit, så självklart visade jag henne hur man tar sig dit.
vi spenderade väl kanske nästan två timmar där.
sen blev det svårt att underhålla trevor och vi kände att vi var redo att dra oss hemmåt igen.
väl hemma så somnade trevor.
fy vad skönt.
så jag satte mig och "pratade" en stund med linda.. haha
du var för slö, bussen kom nerför backen precis när du loggade ut.
bara så du vet,att det var därför jag inte svarade.

sen jobbade jag lite till.
vi badade i poolen i ungefär en timme, barnen åt.
sen kollade vi ett avsnitt av tom&jerry och sen spelade vi mario kart på nintendo wii.
sen var denna arbetsdagen slut.
tog en dusch och åkte in och träffade julia och alla tyskar..
helt omöjligt att komma ihåg alla deras namn.
vi åt lite gott på cheesecake factorys uteservering och lyssnade på lite skön musik inne i west hartford center.
det var riktigt mysigt.
sen började alla frysa så vi bestämde oss för att åka hem.
och här ligger jag nu med röda trötta ögon och är redo att sova.
men som alla andra dagar ska jag somna till en film.
godnatt
puss

Kommentarer
Postat av: linda

jag som sprang ner för trappan!!

det var tallams fel. vi pratar igen snart babe.

puss

2009-09-03 @ 07:29:52
Postat av: Pappsen

Som vanligt låter det som att du har det så bra som man bara kan ha. Själva har vi rensat lite här och där som ska slängas på tippen. Vi har också klippt matten nere i huset. Under nästa vecka ska vi få våra offerter från byggarna, vi får se vem som ska bygga.



Ha det bra, kramizar pappa

2009-09-06 @ 17:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback