when you are near

tänkte summera vad som hänt denna helgen lite kort.
i fredags så hade julia, sara och jag myskväll hemma hos julia.
käkade gott och kollade på film.
riktigt mysigt hade vi det.

igår åkte vi som sagt till newport, rhode island.
det var helt sjuka båtar där.
vi gick på båtar som kostade 4-5 miljoner dollar...
de hade flera sovrum, flera badrum, kök som i vilket hus som helst,
minst 4 tv, två-tre våningar. ja jag vet inte allt. de var helt otroliga.
riktiga lyxbåtar alltså.
vi åkte också och kollade på massa mansions som låg ut med vattnet.
de var slott. grindar i guld typ och murar minst två gånger så höga som mig.

en av mina favoriter


ett av alla sjuka mansions där ute


hade jag varit rik hade jag åkt jorden runt i en av dom båtarna


julia glassar i solen


blir kanske mer bilder någon annan dag.
nu ska jag kolla film.
förresten,
julia bakade grötbullar till mig idag mormor.
det har jag saknat!
har ätit typ fem stycken!
så himla gott!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Vad roligt att du tycker om mina grötbullar. Ska baka några till dej när du kommer hem.Trevligt att läsa att du har det bra.

2009-09-21 @ 11:27:54
Postat av: världens bästa malin

update emmmmmaaaaaaaaaaa!!!! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback