where am i?

nu ligger jag i sängen på hotellet i en stad jag inte minns namnet på.
det är i alla fall i massachusetts.
julia väckte mig vid 6 idag på morgonen.
efter att vi gjort oss i ordning och käkat frulle kom två tjejer till som skulle åka med.
så sen tog det lite mer än en och en halv timme upp hit typ.
vi fick ännu en frulle på skolan.
och så var det lektion.
sen var det lunch.
och ännu mer lektion.
jag har haft det roligt och jag har skrattat en hel del.

vi kom precis tillbaka från en kinesisk/thailändsk resturang.
där åt vi gott sen gick vi till SUPER stop&shop.
där inhandlade jag en sån smörja som vi hade första gången i thailand som luktar så gott.
som jag letat efter sen dess..
smörja. lotion låter mycket bättre kanske, men småländsk som man är så blir det ju så automatiskt.
i alla fall..
jag köpte mig också en vinterjacka.
så nu kommer jag inte frysa mer.

och nu ska jag göra läxan så jag inte får skit för att jag inte gjort den i morgon.
hoppas allt är bra med er.
vi hörs snart.
puss&kram
Er Emma

en football bild från yale matchen nere i new haven.

Kommentarer
Postat av: malin

va ha du hittat för vinterjacka :D??

2009-10-19 @ 12:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback