tell me

för en stund sen kom jag hem från mitt andra zumba pass.
det är riktigt roligt alltså.
skaka rumpan, hoppa och dansa till bra musik.
kan ju inte bli bättre.

nyduschad och klar för att käka nått innan jag ska gå och lägga mig.

nått annat spännande är väl att jag har kommit upp i nio månader.
tre månader kvar.
av ett helt underbart liv i usa.

jag har inte så mycket att säga idag.
eller jo.
jag funderar på att tatuera mig.
det var tjat om att jag inte uppdaterade tillräckligt mycket.
får försöka bättra på det... en annan dag.
för jag är helt slut.
godnatt

jag bjussar på en bild

Kommentarer
Postat av: mam

Vi har det gott solen skiner och igår kom de första små snöflingorna och vi måste skrapa rutorna på morgonen. Ha det gott kramisar

2009-10-14 @ 10:50:11
Postat av: pappsen

Kommer till NY nu på lunchen, du har väl inte ändrat dig ang Boston, finns plats i rummet, Saknar dig.

2009-10-15 @ 10:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback