time after time

idag har vi varit ute på en trick or treating runda.
det var lite spännande måste jag säga.
FYFAN vad godis de får.
vissa hus fick de stora färdiga påsar fyllda med godis.
deras hinkar var överfulla efter mindre än halva gatan så de fick tömma allt i en säck.
helt sjukt.
sen gick jag, julia, petra och linnea ut och käkade.
mysigt mysigt.

jag har nu gjort klart läxan så nu antar jag att jag är klar med den
4 credits kursen.
så nu behövs bara 1.2 credits till..
sen är det klart.
tänkte boka min biljett hem snart med.
så jag har det klart.
så jag kan räkna ner på riktigt.
imån blir det new haven och ikea en runda.
och nu är det snart dags att sova.
godnatt

emma köper vatten i nyc.
eller hur malin?

Kommentarer
Postat av: Britta Holmberg

Hej Emma! Kul att du kom iväg! Du verkar ju ha det fantastiskt bra.

2009-11-01 @ 15:15:30
Postat av: Anonym

2009-11-01 @ 15:17:36
Postat av: mam

hej på dig

Är nu på jobbet och idag är det den stora DAGEN då de sätter igång med Ågatan, skall bli riktigt spännande. Ha det gott kramisar från mammsen

2009-11-02 @ 08:01:35
Postat av: malin

hehe jepp! fotade varje steg du tog :D

2009-11-03 @ 22:39:17
Postat av: malin

hehe jepp! fotade varje steg du tog :D

2009-11-03 @ 22:39:33
Postat av: Pappsen

Vad har vi för planer för nästa helg?

2009-11-04 @ 18:45:45
Postat av: världens bästa malin

updaaaaaaaaaaaaaaate


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback