the youth

igår åkte verena, sema och jag till block island.
jag gick upp klockan halv 7 och sen hämtade de mig utanför vid kvart i 7.
jag är så snabb. super snabb om man jämför med ellen..
sen började bilturen upp till Rhode Island för att ta färjan ut till block island.
när vi kom dit övertalade jag dem att vi skulle hyra mopeder istället för cyklar.
och självklart lyckades jag med den övertalningen och det blev ungefär 2.5 timmars cruise runt ön.
sen käkade vi lunch på en utav alla stränderna sen åkte vi och lämnade tillbaka dem för tiden var slut.
vi la oss på stranden och solade en stund.
jag tvingade dem att bada i havet.
och efter en stund blev dem stekta i solen så vi kollade runt i de få affärer som fanns på ön.
sen tog vi färjan hem.
en perfekt söndag.

avslutar det hela med racer emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback