wow, what a day

ja vart ska jag börja egentligen?
igår var en helt otrolig dag.

dagen började med att jag åkte ner till malin på asta och fixade håret.
därefter väntade jag på stan på mormor för att inhandla födelsedagspresent.
jag började stressa för att komma hem och duscha.
för vi skulle ju ha lite käk hemma för sedan gå ner till harrys eftersom lillsyrran fyllt hela 18 år.
när jag kommer hem är farmor och farfar här och de ber om att få se bilderna på
familjen jag ska bo hos.
visst säger jag och små springer med kassarna som jag hade med mig från stan mot mitt rum.
det var då det fantstiska började.

jag öppnar dörren och ska tända och då skriker alla och skjuter "bomber" på mig.
jag blev så rädd att jag trillade ihop i dörröppningen och jag fattade ingenting.
där i mitt rum står alla mina vänner och ler.
jag antar att en del skrattar åt mig när jag låg på golvet.
men det är ju förståeligt.
åh, helt obeskrivligt glad blev jag.
mitt rum var fyllt av människor och jag har ändå ett rätt stort rum.

jag fick inte göra mig iordning så mycket.
eller jag hann inte riktigt det.
så det var på med kläder och försöka sminka till sig lite.
men det var i princip omöjligt.
jag var så uppstirrad att jag skakade som en dåre.
men det ordnade sig.
när jag kommer ut med lite finare kläder och lite smink så blev det en hel del mingel.
vi käkade lite mat och sådär.
det var också en tipsrunda om mig.
haha
det var roligt!
priset var ett inramat foto på mig. i guld såklart!
och då trodde jag det var slut på överraskningar.
men icke.
då var det dags för en film också.
det var en vacker låt med massa bilder på mig.
vissa som aldrig borde ha tagits och andra som var lite halvroliga.
kvällen fortsatte och folk hade trevligt.
eller det hade ni väl?
jag hade så förbannat trevligt!!

detta hade aldrig skett utan min bäste vän, Linda Sandqvist.
hon är helt fantastisk.
och ett tack till min familj också.

jag har haft så dåligt samvete att jag aldrig hade klassfesten i sommras och tyckt det varit tråkigt
att jag inte hunnit ordna nått innan jag åker.
så kommer superkvinnan och fixar det.
jag blev både glad och lättad.

det kunde verkligen inte ha blivit bättre.
den roligaste kvällen på länge.
jag vill tacka alla för att ni kom och förgyllde min dag.
och tack för alla presenterna.
och
självklart ett speciellt stort tack till linda.
för utan dig hade det aldrig skett.

ni förstår inte hur glad jag är.
jag blir helt sprallig när jag tänker på det.
det är ett minne som kommer följa med mig länge.

kram
en överlycklig Emma


Kommentarer
Postat av: Nina

Det var sjukt kul! haha and we will miss you like hell when you're over there :(

Postat av: traktormalin

det var mycket trevligt emms :D

2009-01-11 @ 15:11:17
Postat av: linda

det är du som är världens bästa kompis.

skulle kunna göra detta hundra gånger om igen!

:)

2009-01-11 @ 18:14:52
Postat av: Anonym

Au pair heter det väl, inte Au bair,,,,,,,

2009-01-11 @ 20:36:58
Postat av: Anonym

Au pair heter det väl, inte Au bair,,,,,,,

2009-01-11 @ 20:37:20
Postat av: sara

det var kuul! :) åh jag kommer sakna dig! ha det så himla bra och ta hand om dig! puss <3

2009-01-12 @ 00:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback