right back at you

jag och linnea sitter och funderar på vad vi ska göra ikväll.
det är ju ändå fredag kväll.
helg.
efterlängtade helg.
jag har inte så mycket planer utan kommer ta det lite som det kommer.
eller jag ska se till att köpa julklappar till dem här så jag har det överstökat innan allt är slut i butikerna.

det är inte lika roligt att gå ut utomhus längre.
det är alldeles för många minusgrader för mig.
jag föredrar värme.
nu ska jag käka upp det sista av mitt svenska godis som jag fick
levererat när jag åkte till chicago medans linnea käkar middag hemma.
puss

ps. måste berätta om trevors nya grej.
när han inte får som han vill låter det så här nu för tiden.
jag: hey, trev don't break ryans lego please.
trev: i can't take it anymore!
jag: you got your stuff and he got his.
trev: börjar först skrika sen lipa.
jag: that's not going to help. (att skrika och lipa)
trev: liiiiiiip, eeeemmmaaaaa (säger han så utdraget han kan) you broke my dreams!!!

haha han är för rolig.
han säger massa grejer och han vet inte vad hälften innebär.
härom dagen fick jag förklara att describe inte var en svordom.
haha roligt! ds.


30 days left in the states. CRAZY!

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAH, han ar la for rolig! :) HAHAHAHA. Sotnot.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback