it's gettin' closer

julen 2009 är över och det är rätt skönt faktiskt.
det har varit några riktigt intensiva dagar.
det har varit mycket folk här och på de andra ställerna vi varit på.
jag fick jätte fina presenter.
jag fick pengar till min resa, ett nintendo DSi,
spel till nintendot, en halsduk, mysiga strumpor och massa choklad.
mina presenter till dem var väldigt uppskattade också!
det var roligt att dem tyckte om dem.

i morgon börjar min sista arbetsvecka som au pair.
och barnen har lov så det lär hända en hel del här hemma.
tänk att dagen snart är här.
14 dagar till jag åker till flygplatsen och lämnar detta livet.
jag vill knappast tro att det är sant.
det känns både alldeles för snart och samtidigt att det är dags.
det är jätte svårt att förklara hur det känns.

vi ses snart allihopa där hemma.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback