AMP

just nu sitter jag och ryan i min säng och spelar på våra
nintendo medans trevor sover.
om jag har tur får jag sluta lite tidigare idag så linnea och jag kan åka
och handla allt gott tills ikväll.

igår rensade jag ut hela mitt rum.
tre kassar som ska slängas.
en kasse (än så länge) med kläder som ska till insamling.
en väska är färdigpackad.
det sista blir nog sen när jag kommer tillbaka efter hawaii.
det är så tomt här inne nu.
ser nästan ut som precis när jag kom in hit för första gången.

jag är skit laddad inför semestern nu.
det är en lång resa dit men det är helt okej.

nä nu ska jag ta mig an AMP suiten i mitt avatar spel.
jag är fast.
måste klara mig förbi.
gott nytt år på er.
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Emma G O T T N Y T T Å R Vi önskar dej en fin semester, och välkommen hem.

Mormor och morfar,Higgins

2010-01-01 @ 11:52:32
Postat av: Faster

Hej snuttan ! Önskar dig ett Gott Nytt År och även vi välkommnar dig hem. Hoppas du får en minnes full upplevelse på din semester , sätt gärna in lite bilder så vi får se ur du har det.

2010-01-01 @ 13:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback