role model

det är lördag och jag har inte den blekaste vad jag ska göra.
jag har ingen lust alls att vara vid poolen.
jag mår jätte konstigt.
ena sekunden fryser jag och andra svettas jag typ.
jag har haft huvudvärk sen i torsdags.
och så har jag fått en knöl på min hals som gör ont.
får se om den försvinner annars får jag väl ta och kolla upp vad det är för nått.
och självklart så prickar det in min helg.
får se om jag orkar gå på cluster eventet imorgon.
tror det var river rafting eller river tubing. minns inte vilket av dem det var.

i torsdags var jag på verenas going-home party.
det var både roligt och ledsamt.
nu är jag som sagt utan vänner här.
efter nästan sju månder måste jag alltså lära känna nya kompisar. igen.
buuu

nu ska jag kolla film.
tack linda för att du gjorde om allt så fint!
puss

förresten..
jag har ju klippt av mig håret och färgat om det. tror jag gjorde det i onsdags.
såhär ser det ut nu.


Kommentarer
Postat av: faster

Va fin du blev i håret, passar dig jätte bra.

Saknar dig här hemma.

2009-08-01 @ 22:35:43
Postat av: mam

Yes, nu tillbaka på jobbet efter en skön och behövlig ledighet. Kul att prata md dig igår och det var jättefint håret. Sköt om dig kramisar

2009-08-03 @ 08:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback