one time

jag har alltså körtelfeber.
så det är därför jag mår så dåligt.
jag har inte kunnat sova några nätter i rad nu på grund av min hals.
jag kan typ inte äta för att det gör så ont att svälja.

men de tar hand om mig här.
jag jobbar  typ inte alls.
det är skönt att de hjälper mig med allt.
men jag måste erkänna att jag vill vara hemma nu.
när man mår dåligt vill man alltid vara hemma.
hemma i min säng med lacko och higgins.
på tal om djur..
lever dexter fortfarande? haha

dags att vila igen.
puss

Kommentarer
Postat av: Ebba & Agnes

Hej Emma!

Vad tråkigt att du är sjuk, hoppas att du blir bättre snart!

Idag har vi grillat med våra kompisar Alvin och Kalle, det var skoj!



Krya på dig!

Kramar från Ebba & Agnes



Ps. Du vet väl att körtelfeber kallas för kyss-sjukan.... =)

2009-08-12 @ 21:01:41
Postat av: Anonym

Jag vet vad som hände i Las Vegas egentligen...

2009-08-12 @ 23:12:00
Postat av: mam

Klart han lever springer runt i sitt hjul som är rund som han själv. Krya på dig med kramar o pussar mam

2009-08-13 @ 07:58:42
Postat av: Linda Ek

Hej Emma!

Tråkigt att du ligger sjuk. Du blir säkert bra igen, men ta det lugnt, det där leker man inte med. Brorsan har haft körtelfeber sen två veckor tillbaka nu. Inte så kaxig. Men han är uppe och ska snart börja jobba igen.



Krya på dig

kramar från Linda Pierre Kevin Ebba

2009-08-13 @ 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback