breathe

nu är jag äntligen tillbaka i mitt rum och min säng.
vi kom tillbaka igår eftermiddag och jag åkte direkt ifrån huset för att få lite tid för mig själv.
det har varit två roliga men intensiva veckor på block island.

idag har jag varit på ett cluster event och gått på bio.
det var så skönt att få umgås med kompisar igen.
jag började verkligen klättra på väggarna i slutet.
en månad utan att umgås med någon är förjävligt.
men det är över nu som tur väl var.

vi (sara, julia, franzi och jag) gick som sagt på bio.
det blev the time traveler's wife.
vi satt alla fyra och bölade i den ganska tomma biografen.. som tur väl var!
lite av en the notebook film.

i morgon början ryan first grade och han är taggad till tusen alltså.
han spenderade mer än 20 minuter framför speglen för att öva sig på den perfekta frisyren inför första skoldagen imorgon så han är redo.
han valde ut vad han skulle ha på sig redan igår när vi kom hem.
han har köpt en speciell gel till håret så han kan styla det ordentligt.
allt måste ligga på rätt plats. (alltså slickat åt sidan)
han ska gå upp extra tidigt för att duscha också.
han berättade idag på morgonen vad han ville ha till frukost." emma just so you know"
han posade vilt när han fixat klart håret och stolt var han.
det ska bli roligt att vinka av honom vid bussen imorgon.
han kommer skina av lycka.
kameran är laddad så jag kan ta bilder på hela processen.
haha

jag börjar senare än vanligt.
istället för halv åtta så börjar jag kvart i åtta.
sova 15 minuter extra.
åh så härligt det kommer bli!
vi hörs snart.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback