i wish

det var alltså idag poolen öppnades.
det är så lockande att se vattnet.
man vill ju bara hoppa i.
jag har suttit ute i solen mesta delen av tiden idag.
riktigt varmt har det varit.

arbetesdagen slutade med att jag, donna och barnen åkte och käkade på
en resturang. uteserveringarna är ju ute så det var mysigt.
jag käkade spagetti carbonara typ.
jag var så grymt hungrig.
jag började äta.
jag åt.
jag åt.
jag åt ännu mer.
jag åt ännu mer än det.
och ännu, ännu mer.
och när jag var så mätt att jag mådde illa förstod jag ingenting.
det syntes inte att jag hade ätit någonting från tallriken.
förstår ni vilka portioner man får?
jag kan ju ändå äta väldigt mycket mat när jag är hungrig.
alltså riktigt mycket.
det är så mycket över att jag kan äta det i morgon kväll och till lunch på söndag.
helt stört.

i morgon ska jag och ellen på collage.
en endags grej på en credit.
det är någon skådespel/drama/musikal grej.
haha det ska bli riktigt roligt.
för jag är värdelös på sånt.
så jag ska gå upp vid 06.20.
vilket är lika med en död emma.
så jag berättar mer om det imorgon, måste sova.

haha förresten
måste berätta om när ellen och jag stod i kö innan idag på ben&jerrys.
en man stod framför oss i den meterlånga kön.
vi står och pratar på svenska och är helt inne vårt samtal.
helt plötsligt säger han.
"excuse me, i'm just wondering, are you speaking swedish?"
"yes we are" säger vi ganska förvånade.
" I had a swedish girlfriend like 10 years ago. She's from Västerås. And i've been in stockholm.
I know some swedish."
"oh cool" säger vi då. lagom intresserade men fortfarande förvånade.
så är det tyst ett litet tag..
" håll käften" säger han helt plötsligt.
haha och vi börjar as garva.
sen sa han nått mer, typ ursäkta eller nått. på svenska alltså.
minns inte riktigt.

whaaateeeevaaa som trevor säger.
nu ska jag sova.
godnatt.
Emma

Kommentarer
Postat av: världens bästa malin

"uteserveringarna är ju ute så det var mysigt"... ja annars hade det ju inte hetat uteservering emma haha

Postat av: pappsen

Vi undrar om du är hemma mellan 2-3 till 8 maj?

Tänkte kanske titta förbi, får vi det ?



Pappsen

2009-04-19 @ 17:22:15
Postat av: Linda

Åh, Lennart ta med mig! Haha..

Jag önskar så att jag kan komma någon gång i sommar..

2009-04-19 @ 18:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback