i have a dream

det är äntligen torsdag.
det är ryans födelsedag och han var helt tokig när han öppnade paketen.
det var en upplevelse alltså.

mamma och pappa befinner sig just nu i New York.
så imorgon direkt efter "jobbet" kör chris in mig till hartford så hoppar jag på bussen
till NYC.
där jag ska spendera helgen med mamma och pappa.
sen på söndag åker vi tillbaka hit till ct och så stannar de här i alla fall en natt.
vad jag vet än så länge.
så de får se var jag bor och träffa familjen här.
det blir spännande.

snart kommer verena hit.
vi ska planera lite inför californien resan.
vad vi vill se och så vidare.
det finns ju en hel del.
vi SKA till universal studios vare sig hon vill eller inte.
jag som är så besatt av film måste ju till mitt paradis.
så enkelt är det!

time to go.
många kramar
Emma



Kommentarer
Postat av: Linda

Du måste gå på en show på Universal Studios säger Tallam. Det var waterworld när Tallam var där och han säger att det var jävligt coolt!

Saknar dig.

2009-05-01 @ 10:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback