great

det är söndag idag och jag slipper går till jobbet imorgon.
jag ligger i ylvas säng här uppe i stockholm.
eller upplands väsby kanske man ska säga, för det är ju där dom bor.
malin och ylva pluggar, jag antar att joel kollar tv eller pluggar han med.
eva och claes gick precis och la sig.
så jag är den enda som egentligen inte gör någonting.
jag ligger som sagt i sängen och kollar runt lite på internet bara.

malin och jag kom hit igår vid tolvtiden.
vi fikade lite och pratade en stund, det var ju ett tag sedan vi sågs sist.
sedan åkte malin, ylva och jag in till stan inne i stockholm.
fyfarao vad utmattad man blev av att gå där. det var så grymt mycket folk.
jag köpte i alla fall ett par nya converse.
sen sov vi rätt länge idag på morgonen. vi käkade frukost och sedan körde vi till ett köpcentrum i kista.
det var jätte mysigt där. stort och många bra affärer.
jag köpte julklapp till hampus, en klänning som jag kan ha på nyår, underkläder och en snygg skjorta.
så jag är rätt nöjd nu.

imorgon är det som sagt min intervju på usas ambassad.
jag börjar bli lite små nervös faktiskt.
jag vet inte vad jag gör om jag inte får visumet.

malin behöver hjälp med läxorna, så jag får väl hjälpa henne.
det har varit en superbra helg här uppe allt som allt. riktigt mysigt och roligt.

W.W


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback