broken bones

jag fortsätter med det fina badvakts jobbet.
det är ingen som dött eller varit på väg att dö.
så allt är som det ska.
förutom att alla badvakter är höga på socker.
eller i alla fall jag.

i brist på saker att göra på jobbet så
har jag en utomordentligt bra idé på vad man kan göra.
gör som mig.
jag håller på att få en vild fågel att bli tam.
jag lockar den med varma chips.
och den kommer närmre och närmre mig varje gång den ska hämta chipset.
snart kommer den att äta ur min hand.
jag och fåglen kommer bli bästa kompisar.
bara för att jag förför den.
med chips.
mohahaha! som alex brukade säga.

jag klantar också runt där borta på badet.
river jag inte ner det ena trillar jag på det andra.
om jag inte gör det händer det alltid något annat som egentligen
inte borde ske, om det inte vore för mig.

idag var det kalas för linda.
vi käkade lite tacos som var mycket gott.
passade perfekt i min hungriga mage.
sen spelade vi spel.
och vem vann?
jo jag vann!
jag som aldrig vinner på brädspel eller vad man nu kallar det.
det måste varit för att jag satt på kungastolen på kungaplatsen.
ja det måste det varit.

nu ska jag sova.
för jag jobbar ju såklart denna helgen.
kom och bada eller simma ( ni som kan simma.... ) eller vad nu vill göra.
 det är öppet mellan 10-18.
gör det!

godnatt och hejdå.


Kommentarer
Postat av: svettis.

tysan. jag skulle ju komma idag - förlåt! :( kommer på måndag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback