i want to break free

idag är det min sista hela vecka på Herber.
det känns faktiskt rätt skönt, men ganska tråkigt.
jag och mamma åkte till växjö för att inhandla julklappar idag.
jag skulle köpa någon leksak till Ryan och Trevor.
det blev en spiderman dräkt och en turtles dräkt.
förhoppningsvis kommer dom tycka om dom.
sen fick jag ett mail av Donna idag igen.
hon skrev att hon beställt biljetterna till semestern.
det blev Puerto Adventuras i Mexico i ca 10 dar.
jag ska fira min 20 födelsedag i Mexico.
det känns rätt coolt.
som födelsedagspresent till mig själv funderar jag på att antingen dyka eller simma med delfiner.
det såg jag att man kunde där.
dyka visste jag redan, rätt självklart.
men simma med delfiner hade ju varit jävligt häfitgt!

nu ska jag dra mig.
kram
Emma


Kommentarer
Postat av: laursen

Aj aj aj, En spiderman OCH en Turtles dräkt.. Du vet att de kommer bli slagsmål om Turtles dräkten va? För vem vill inte vara Turtles? haha, Fan va de är orättvist att du ska iväg.. BÖL!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback