be here

22 december 2008.
det är helt galet vad fort det har gått.
två dar kvar till julafton.
efter det några dagar till nyårsafton.
några dagar till sen tar jag mitt pick och pack och flyttar till USA.
den 12 januari har närmat sig ännu mer.
det är ju helt obeskrivligt konstigt.
dagen jag står på flygplatsen i köpenhamn kommer nog bli jobbig.
lämna ett helt liv.
ett liv som har tagit 19 år att bygga upp.
det är dags för nya äventyr.
det tråkiga med det är att jag har ingen att dela det med.
mer än det jag berättar över internet genom bloggen, telefon, msn och så vidare.
det läskiga är att jag är rädd att det inte är som det alltid varit när jag kommer hem.
och det kommer det ju inte.
men det får jag ta sen.
det är nu det roliga börjar.
emma claesson i USA.
det var ingen som trodde att jag skulle våga.
men jag trodde på mig själv. och här är jag.
redo med en enkelbiljett i handen.

nu är jag trött.
 har suttit med higgins på djursjukhuset hela dagen.
det är dags att ta en "skönhets"sömn.
godnatt
kram
Emma


Kommentarer
Postat av: malin

jqag kommer sakna dig emma !!!

Postat av: Malin Svensson

Jag har alltid trott på dig :) jag vet att du kommer klara det galant!

2008-12-29 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback